Pre mnohé weby je z hľadiska viditeľnosti a teda návštevnosti základom, aby boli vysoko umiestnené v internetových vyhľadávačoch. A to ideálne v tých najznámejších, k akým sa u nás radí hlavne Google.  Toto sa dá siahnuť kvalitne vykonanou optimalizáciou pre vyhľadávače, teda takzvaným SEO (Search Engine Optimization).alt=“Google e analýza“ src=“https://cukop.sk/wp-content/uploads/img_a312449_w16822_t1591870005.png“ style=“max-width: 68%; max-height: 68%;“ />
Optimalizácia aby bola funkčná a prinášala svoj efekt, musí pracovať s vnútornými faktormi stránky, ale nesmie ignorovať ani tie vonkajšie. Externé faktory sa dajú efektívne ovplyvňovať napríklad linkbuildingom a podobne logickými metódami, akou je aj Link Farma seolight.cz. Teda pod celkové umiestnenie stránky v internetovom vyhľadávači a jej poradie sa popisuje tiež kvalita a počet externých odkazov, ktoré na túto stránku smerujú.
Na druhej starne je samozrejme výhodou aj to, že sú tieto linky zahrnuté v tematicky blízkom a dostatočne atraktívnom obsahu. Teda napríklad v texte, čo sa zaoberá konkrétnou témou daných služieb alebo produktov. Čitateľ je následne len klik od toho, aby na link klikol a presmeroval sa priamo na váš web a ideálne do konkrétnej podkategórie, kde presne nájde napr. produkty, čo by ho na základe tematiky daného článku úprimne zaujali.
Pod kvalitou linku si môžeme predstaviť to, v akom sa nachádza obsahu a ešte viac to, kde je takýto obsah umiestnený, respektíve na akej webovej stránke. Najideálnejšie je v tomto smere miesto, respektíve web, čo je často navštevovaný, známy, nachádza sa vysoko vo vyhľadávačoch a teda aký má vysoký PageRank.Presmerovanie, čísla

  • Svoju úlohu síce dokáže zohrávať aj množstvo vytvorených a umiestnených linkov, ale vo všeobecnosti platí tvrdenie, že vždy je efektívnejších napr. 100 linkov na kvalitných weboch, než 1000 linkov na stránkach s nízkom PageRank.

Linky môžu mať podobypriamej URL adresy, kľúčové slova, ale tiež napr. reklamného banneru.